Lista

SVARA PÅ FRÅGORNA:

PERSONLIGT

(x) Jag är blondin
( ) Jag är brunett
(x) Jag är busig
(x) Jag älskar filmer
( )Jag är datanörd
(x) Jag har en mp3/ipod
(x) sjunger i duschen
(x) går ofta
( ) är latast i stan
(x) jag är onyttig
(/) jag läser mycket
(/) jag är blyg


FAMILJ

(x) Jag har två föräldrar
( ) En i min familj är alkoholist
(x) Jag har mer än 3 syskon
( ) Jag har pojkvän/flickvän
( ) Jag är minst i familjen
(x) Jag bor hemma
(x) Jag har husdjur


BARNDOM

(/) Jag har sytt ett sår
(x) Jag har haft vattenkoppor
( ) Jag har haft svin koppor
( ) Jag har ärriga knän


HÄLSOSAMT/OHÄLSOSAMT

( ) Jag röker
( ) Jag snusar
(x) Jag dricker vatten till maten
(x) Jag är en godisråtta
( ) Jag är överviktig
(x) Jag tar hellre buss än cykel
(x) Jag äter bra mat


PINSAMT

(x) Jag har ramlat framför någon
(x) Jag har skrattat när andra varit tysta
( ) Jag har lekt med dockor efter 13års ålder
(x) Jag har sagt fel inför klassen
( ) Jag har spytt på någon
(x) Jag har hälsat på fel personer


Piercningar: japp,
Tatueringar: nej
Längd: ?
Skostorlek: 35
Hårfärg: blond
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: Alltid
Dricker du: ja, annars dör man (a)
Använder du droger: nej
Röker du: nej
Vad är du rädd för: småkryp
Gillar du att tvätta: nej, sånt kan jag inte.
Gillar du Berg-och-Dalbana: såklart.



Senaste:

Film du hyrde: Jag hyr inte :)
Film du köpte: Jag köper inte.
Låten du hade på hjärnan: Bra vibrationer :$
Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: Gossipgirl
Personen du tänkte på: Det minns jag inte.

Favorit...

Mat: Sushi
Låt: Många
Sak att göra: Mycket :)
Sport: Vet inte
Dryck: kolsyrat vatten
Kläder: jeans.
Film: Jag gillar de flesta :)

Har du nånsin...


Ljugit för någon: japp.
Varit i slagsmål: yes, catfight !
Blivit arresterad: nej.


Senaste...

Bok du läste: Gossipgirl
Personen du fick mail av: Vet inte.
Personen du fick brev av: Skolsköterskan -.-
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.
Saken du köpt: väska
Hur tidigt stiger du upp: idag var det för tidigt..
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll? Jag ska till Sara.
Är du seriös: Det händer, men inte ofta.
Vad är du allergisk mot: typ gräs och röda äpplen.
Var har du ont: halsknölen
Använder du hårspray: 24/7
Kan du stå på händer: i typ ngn sekund :)
Håkan Hellström eller The Ark: The Ark.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Eeeh, det var en bra fråga :) 
Salt eller socker: på flingor vill jag har socker :)
Gillar du ketchup: ja.
Är du glad nu: såklart.
Var du glad igår: tror det
Känner du nån som jobbar på sjukhus? Japp.
Vad dansar du till: Musik ?
Stockholm är: Sveriges huvudstad.
Göteborg är: En annan stad.
Kan du sjunga: yes, solosångare.
Mer värt än guld: inte si
Spaghetti eller makaroner: spagetti§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0