Äntligen fredag (:

hej bloggen (:


Skolan idag har varit sådär, dagen kändes väldigt lång.. Men det var väldigt lungt (och lite tråkigt) eftersom 6 och 7:orna var borta hela dagen ;)

Nu sitter jag här hos pappa och min farmor är också här !

Imorgon ska vi bort till en annan familj, eller så skulle de hem till oss jag minns inte riktigt (: hah.
På söndag så ska jag och min mamma ut på en shoppingdag ! Skhlm here we come ;) haha.

Ikväll ska jag nog kolla på white chicks, jag har inte sett den så jag antar att jag måste det (: alla tycker att den är så grymt bra ! haha. har ni sett den ? var den värd att se ? (:


Kommentarer
Postat av: Kia

jag älskar den filmen :)

2008-09-19 @ 22:28:27
Postat av: Phlaukkanen

hah, jag med nu (: jag kollade på den nyss :)

2008-09-19 @ 22:36:47
URL: http://phlaukkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0