en helt vanlig måndag

hej, idag har det inte hänt ngt speciellt, har varit i skolan som vanligt..

Jag har fått hoppat upp en grupp i spanskan, förrut var jag med 6:orna (då jag själv var 7:a) och nu är jag med 8:orna och en del 9:or.. Jag känner mig helt efterbliven, jag fattar inte alls så mycket som alla andra gör och det enda min spanska lärare säger är: du kommer ikapp, ta det bara lungt. Men ska jag tro på det ?! Nej.. Hoppas det fixar sig, jag vill inte bli IQ barn i spanska direkt.

Gustavs fest i lördags var rolig, vi bada i hans tunna och pool och så basta vi (:
Efter det så kolla vi på Mr Bean, det var kul den första kvarten och sen vart det lite långtråkigt men det gjorde inget x) hah.
Jag åkte hem runt 23, resten med tror jag.


<3

Kommentarer
Postat av: K

vilken spanskagrupp går du i? alltså vad heter den

2008-09-22 @ 19:18:48
Postat av: Phlaukkanen

SP 4 :) vrf undrar du ? Går du i Vittra ? :)

2008-09-22 @ 19:59:40
URL: http://phlaukkanen.blogg.se/
Postat av: 0sara

jag tror att K är kia. hon skrev K i min blogg med :P <3

2008-09-22 @ 20:02:12
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/
Postat av: Kia

haha K är jag :) <3 patricia då går vi i samma :)

2008-09-23 @ 17:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0