Helg :)

hej, nu sitter jag och jobbar lite med vår hemkunskaps uppgift. Riktigt kul ett tag faktiskt men nu börjar det bli långtråkigt, massa möbelmallar och sånt !? Vad är egentligen en möbelmall ? :)

Kanske är bra att berätta vad vi har för uppgift i hemkunskapen så att ni inte tror att vi ska laga mat med möbelmallar eller ngt sånt. Haha.

Vi har fått en lägenhet på 35 kvm och ska nu inreda hela den (skala enligt) och det verkade ju jätte kul tills.. jag fick reda på att man inte fick handla för över 18000 kr.. Men jag tror att jag klarar mig, men får verkligen tänka budget. Aja, nu ska jag snart äta mat och sedan blir det kanske att skriva färdigt mitt tal som jag ska hålla i svenskan, gissa vad talet handlar om !? Sara. Haha, hon näst intill tvinga mig till att skriva om henne. x)

Kommentarer
Postat av: sara

hahahaha. tvingade skulle jag inte kalla det. mera ge förslag ...<3

2008-09-26 @ 18:44:12
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0