Hemma från stan

hej bloggen :)

Nu har jag kommit hem från stan, jag shoppade inga kläder idag eftersom jag inte hittade ngt snyggt direkt. eller jag hitta en kofta men den var svart och jag tycker att svarta kläder är ganska tråkigt :) haha.
Lunch åt vi på Nancys, de har godaste maten helt klart !


Tidningen CHIC var det som jag kom hem med ;) Jag ska läsa den lite senare och kanske jag bloggar om ngt ur den sen :)


Juste, jag såg White Chicks igårkväll, riktigt bra film ! Absolut värd att se :)

Ikväll ska jag nog se The hottie and the nottie, Paris Hilton är med i den x) haha, den har fått det sämsta betyget men jag tycker faktiskt att den verkar ganska rolig så den måste jag se ! (:

Kommentarer
Postat av: erik

Tacktack! :)



Händer senare idag då? :D

2008-09-20 @ 14:33:25
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0