Hemma hela dagen

hej bloggen !

Idag har jag bara varit hemma hela dagen, ganska tråkigt men väldigt skönt.

06.35 Cornelia bankar på dörren in till mitt hus. Hon skriker att hon behöver hjälp med hennes läxa. Jag skäller ut henne för att hon har väckt mig men snäll som jag är går jag in och hjälper henne.
06.45 Somnar om.
11.00 Vaknar på bättre humör än tidigare.
11.15 lagar pannkakor till frukost/lunch
12.30 Äntligen klar med alla pannkakor ! (äter)
13.00 sätter mig vid datan.
13.15 duschar
13.30 Cornelia kommer hem.
15.30 Mamma och Tindra kommer hem från dagis/ jobbet.

Sen hände inget speciellt (:


Hur har er dag varit ?


Imorgon ska jag hitta på ngt roligt, kanske vara med Ida (: Annars lär jag vara med min inneboende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0