Lördag

hej, nu har jag kommit hem efter att ha varit borta länge.

Modevisnigen som min syrra var med i gick bra, men de fick inte riktigt in hur och när de skulle gå, men det fixade sig tillslut. Det gick bättre på scenen än när de öva hela morgonen iaf :)
Men den som skulle sminka alla modeller på Body Shop hade redan åkt hem, så alla modeller var osminkade och sånt, men det blev bra iaf :)


Nu vet jag ite riktigt vad jag ska öra, jag är hemma själv i några timmar för resten av familjen skjutsar min syster till gymnastikläger i Katrineholm. ;) men om jag orkar så ska jag skriva klart mit tal och fixa lite med hemkunskaps uppgiften.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 09:28:22
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0