Min och Saras lördagskväll (:

hej bloggen (:

Igår kväll var jag bara hemma med min inneboende (Sara) och vi gjorde ingenting speciellt, eller lite senare på kvällen så fick hon för sig att hon skulle ha lockigt hår.. sagt som gjort, jag fick locka hela hennes hår och det tog typ en timme. haha, hennes hår tar aldrig slut, så tjockt är det.. x)
Aja, efter det så gick vi ut då var väl klockan runt 9 kanske (?) då träffa vi Kevin och vi gick runt här i Enhörna.. Sara var skit rädd för att vi skulle träffa en älg, eftersom vi hade sett älgar några timmar innan.
Då försökte jag lugna Sara :

S: Tänk om det kommer en älg nu, då springer jag fort som fan härifrån.
P: Men ska man inte spela död ?! Det skulle jag ha gjort.
S: Patricia, nu pratar du om björnar !

Hahaha.

Aja, efter att vi hade gått ett tag så satte vi oss på min altan och gjorde typ ingenting.
Någonting hände med mig och Sara, vi vart helt knäppa och garva åt allt och alla. x) hahah.

Efter en timme på altanen så gick jag och Sara in till min stuga och Kevin gick hem.
När vi kom in så satte vi på Bert (a) och kolla lite på den. Jag älskar verkligen låten "älskade ängel" ! hahah.
Tillslut somna vi.


Kommentarer
Postat av: sara

haha. vi får läsa på mer om björnar och älgar tror jag... ;D

2008-09-14 @ 20:53:56
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0