ONSDAG... som visst var tisdag.

hej, jag har kommit hem efter ännu en skoldag :)

Det börja med att när jag och en annan kompis gick till skolan från tåget så såg vi en kille som blödde massa från huvudet, alltså på skolgården. Han vimsa runt där och ingen gjorde ngt så jag sa åt honom att lägga sig ner och sen gjorde jag första hjälpen... Nej ska jag vara ärlig så fortsatte vi gå och sa åt honom att trycka emot med papper medans hans kompis hämta ngn lärare. Sen hörde jag att det behövde sys så han åkte till sjukhuset..

Idag fyllde även 3 personer i skolan år, grattis till alla er ! :)


Skolarbete:

Svenska, skriva en argumenterande text om valfritt ämne.   KLAR !
Svenska, öva in ett tal om valfitt ämne, bygga upp det på rätt sätt.
Engelska, 2 häften & "the dancer"   KLAR !
Spanska, "repetera" häftet.   nästan KLAR !
Matte, är klar med veckans matte men ska börja på nästa veckas.  KLAR !
Projekt, skriva om 2 kungar (jag har valt Gustav Vasa och Erik den 14:e) PÅBÖRJAT !
Musik, skicka mejl till musikläraren. KLAR !
Engelska, glosor.     PÅBÖRJAT !
Bild, designa tofflor. (fråga inte ens..)   PÅBÖRJAT !

Kommentarer
Postat av: sara

det var tisdag igår... haha. asså det var igår alla fyllde år och han kille blödde ;D<33

2008-09-24 @ 19:18:02
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/
Postat av: Patricia

äh, en dag hit och dit ;) hahahahahha.. lite fel, ursäkta. (a)

2008-09-24 @ 19:30:15
URL: http://phlaukkanen.blogg.se/
Postat av: sara

hahahaha. jag gör det felet ibland. ;D haha <3

2008-09-24 @ 19:32:02
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0