söndag.

Hej, nu sitter jag här och försöker hitta fakta om de kungar jag måste skriva om i projektet.. Fan vad tråkigt det är ! Jag har försökt att se det positivt men det går inte även om jag verkligen försöker. Fanfanfan!
Historia är verkligen det tråkigaste som finns, jag hatar det. Men varför ska vi kunna så mycket om gamla kungar som dog för 500 år sedan !? Finns det inte viktigare saker ?

Jag får damp!

Min söndag vart förstörd då jag blev påmind om mitt j*vla projekt, hoppas er söndag blir bättre än min iaf.

Kommentarer
Postat av: Moster

fattade aldrig heller varför man skulle lära sig gubbarna som levde för ja, typ 500 år sen... Kan ju vara ärlig och säga att det är inte direkt till någon nytta så vida man inte ska bli kungaforskare el. nåt sånt... Men lycka till iaf.

2008-09-28 @ 13:48:30
Postat av: Patricia

Haha, vilken tur :) Jag hade ändå inte tänkt bli "kungaforskare" eller ngt liknande.

2008-09-28 @ 14:45:09
URL: http://phlaukkanen.blogg.se/
Postat av: Kia

haha historia är ju kul:)

2008-09-28 @ 17:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0