Söndag

Hejj.


Idag har jag inte gjort så mycket, Sara och jag vakna väl runt 10 eller ngt sånt, gick in och åt frukost och sedan fixade vi oss.
Sara åkte till Skhlm med sin mamma och syrra typ vid lunch tid, jag stanna hemma för att jag är helt pank.. /:

Vi fick gäster, men nu har de också åkt.
Jag har hittat mitt favorit spel, så kul men jag hatar när man dör !
Aja, man tröttnar aldrig på Rayman (: haha.

Dags att gå och spela igen,  jag har inget minneskort så jag pausar när jag inte orkar spela mer för tillfället (:





Imorgon är alla i vittra lediga, jag vet inte vad jag ska göra änsålänge. (:
Ngn idé ? (:


Puss <3


Kommentarer
Postat av: sara

vara med ditt inneboende. bättre än sergei i alla fall. haha <3 (:

2008-09-14 @ 20:56:04
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0