Tisdag

hej !

Idag har jag varit i skolan likaså igår :)
Nu har jag äntligen kommit igång med projektet, vilket var i sista stund ! Nu ska jag bara kämpa på i högt tempo så att jag hinner klart :)

Nyss var jag ute och sprang och innan det så gjorde jag lite andra övningar, mest för magen x) hah.
Näe, dags för 50 situps till och sedan ska jag duscha innan jag ska kolla på Ugly Betty (?) jag har hört rykten om att det har premiär idag och sedan blir det Desperate housewives :)

Förresten, ni glömmer väl inte att jag fyller år på fredag ?! xD hah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OFTA VI GÖR! (a) <3

2008-09-30 @ 20:50:46
Postat av: Kia

det var jag som skrev OFTA VI GÖR! (a) <3

2008-09-30 @ 20:51:51
Postat av: Anonym

haha okej :)

2008-09-30 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0